2008 m. lapkričio 17 – 21 dienomis vyko išorės auditas.
Išvados:
Mokyklos stipriosios sritys:
- Ugdytinių veikla panaudojama vertybinėms nuostatoms formuoti;
- Puoselėjamos mokyklos vardą įprasminančios tradicijos;
- Tikslinga ir kryptinga partnerystė su miesto šalies ir užsienio institucijomis;
- Tvarkaraščiai padeda tinkamai organizuoti ugdymo procesą ir tenkina mokinių poreikius;
- Ryškūs neakademiniai pasiekimai;
- Teikiama kryptinga socialinė, psichologinė pagalba;
- Sudaromos geros sąlygos tėvams bendrauti ir bendradarbiauti su mokykla;
- Iniciatyvūs, kompetentingi ir įsipareigoję mokyklai vadovai;
- Inicijuojama gerosios patirties sklaida mieste ir šalyje;
- Pagarbus dėmesys personalui.
Mokyklos tobulintinos sritys:
- Skirtingų gebėjimų mokinių ugdymo organizavimas diferencijuojant ir individualizuojant mokymą(si);
- Pamokos uždavinio, orientuoto į pamatuojamą rezultatą, formulavimas;
- Vertinimo metu gautos informacijos fiksavimas ir panaudojimas planuojant tolesnius mokymo(si) žingsnius;
- Visų mokyklos darbuotojų įtraukimas į įsivertinimo procesą;
- Šiuolaikiškesnių priemonių ir būdų naudojimas ugdomojoje veikloje.