Rekomendacijos dėl COVID-19 prevencijos

COVID-19 ligos (koronaviruso infekcijos) prevencija ugdymo įstaigose.

 

 

Ir kas sakė, kad siūlas ir adata naudojami tik audiniui susiūti... Štai adata, gabalėlis audinio, šimtas penkiasdešimt atspalvių siūlų. Tobula profesionalios dizainerės schema. Šiek tiek kruopštumo, laiko ir kantrybės... ir savomis rankomis sukurta mylimo dailininko reprodukcija... (siuvinėta kryželiu). Ir kas gi tas siuvinėjimas? Siuvinėjimas – savotiškas tapymas siūlo gija. Iš arti, tai – kryželių kratinys, iš toli – vaizdas prabylantis į mus, nutapytas mūsų pačių rankomis. Tai norimo paveikslo sukūrimas, tai relaksacija ir tai gera nuotaika.

Su siuvinėjimu draugauju jau daugiau kaip penkiolika metų. Siuvinėti pradėjau pamažu, nuo nedidelių darbelių (jų jau neturiu, išdovanojau).Toliau vis daugiau, daugiau ir sudėtingiau ir taip iki nemažai laiko ir kantrybės reikalaujančių didelių paveikslų. Darbą renkuosi kruopščiai. Jis turi ir pačiai patikti, ir patikti šeimos nariams. Kiekviename paveiksle įdėta daug meilės ir šilumos, kiekvienas yra išglostytas ir išpuoselėtas. Visuose darbuose yra įdėta dalelė mano sielos. 

Kauno Martyno Mažvydo progimnazijos bibliotekininkė 
 Asta Judzinskienė

 

adaptacija2020 09

Birželio 21 d. vokalinio ansamblio “Mažvydukės” entuziastės nutarė šį sezoną pabaigti konkurse „Rising Stars”. Nepabūgusios papildomų repeticijų, mergaitės nuoširdžiai dirbo tuomet, kai kiti bendraamžiai jau pradėjo atostogauti. Paskelbus komisijai rezultatus, „Mažvydukės” pasidabino 1-os vietos medaliais ir išvyko namo pasitikti vasaros atostogų. Mergaites konkursui ruošė muzikos mokytoja Rita Beitnaraitė. Valio nugalėtojoms!

Paskutinėmis mokslo metų dienomis 5a ir 6b klasių mokiniai dalyvavo projekte, kurio tikslas stiprinti mokinių emocinį raštingumą ir savęs pažinimą. Su vaikais aiškinomės kaip mūsų mintys susiję su jausmais, kuriose kūno vietose jaučiame kiekvieną jausmą. Suomijos mokslininkai nustatė, kad dauguma žmonių konkrečius jausmus jaučia panašiose kūno dalyse. Pvz. stresą – kaklo srityje, nerimą – pilve, džiaugsmą – krūtinėje ir kt. (http://www.paspsichologa.com/Straipsniai/EMOCIJ-ATLASAS/). Mus domino kur dažniausiai bazinius jausmus: pyktį, liūdesį, džiaugsmą ir baimę, jaučia mūsų mokiniai. Vaikai piešė savo asmeninius jausmų žemėlapius. Taip pat mokiniai bandė apibūdinti savo jausmą kitaip: suteikdami jam spalvą, formą, apibūdindami per orus ir kt. Paspaudę ant žemiau esančios nuorodos, pabandykite pagalvoti apie savo jausmus ir Jūs!
https://wordwall.net/resource/1877225/jausm%c5%b3-tyrin%c4%97jimas/papasakok-apie-jausm%c4%85-kur%c4%af-%c5%a1iuo-metu-jauti

Globalinės problemos – tai šiuolaikinio pasaulio socialiniai reiškiniai ir procesai, kurie savo apimtimi ir reikšmingumu yra pasaulinio masto, susiję su gyvybiniais visų šalių ir tautų interesais.
Visų globalinių problemų centras ir jungianti grandis yra žmonija ir jos ateitis.

Aštuntų klasių mokiniai domėjosi ekologinėmis, demografinėmis, socialinėmis ir ekonominėmis problemomis ir jų sprendimo būdais.

Dirvožemio tarša

Gamtos išteklių mažėjimas

Infliacija pasaulyje

Terorizmas

Ledynų tirpimas

Vandens tarša