Lengvai suprantama kalba

Šioje kategorijoje tekstai yra parašyti lengvai suprantama kalba.

Lengvai suprantama kalba reikalinga žmonėms,
kuriems yra sunku suprasti įprastus tekstus.
Lengvai suprantama kalba padeda jiems
sužinoti naujos informacijos.

Tokių tekstų jau yra įvairiose pasaulio šalyse.

image001 Lengvai suprantama kalba

© Europos lengvai suprantamos kalbos logotipas.
Daugiau informacijos rasite čia.

 

Informacija lengvai suprantama kalba

🏫 Apie mokyklą

Kauno Martyno Mažvydo progimnazija – tai mokykla Kaune, kurioje mokosi 1–8 klasių mokiniai. Čia vaikai ne tik mokosi, bet ir dalyvauja įvairiose veiklose, kurios padeda jiems augti kūrybiškais ir smalsiais žmonėmis.


📚 Mokymasis

Mokykla siūlo įvairias mokymo programas:

  • Priešmokyklinis ugdymas – padeda vaikams pasiruošti pirmai klasei.

  • Pradinis ugdymas (1–4 klasės) – mokoma pagrindinių dalykų, kaip skaitymas, rašymas, matematika.

  • Pagrindinis ugdymas (5–8 klasės) – gilinamos žinios ir įgūdžiai įvairiose srityse.

Mokykla taip pat skatina kūrybiškumą ir technologijų naudojimą per įvairias veiklas, tokias kaip.

  • STEAM patirtinė veikla– mokslas, technologijos, inžinerija, menas ir matematika.


🎨 Veiklos ir renginiai

Mokykla organizuoja įvairius renginius ir veiklas:

  • Kūrybinės dirbtuvės – mokiniai dalyvauja teatro, muzikos, dailės veiklose.

  • Edukacinės išvykos – pvz., ekskursijos į muziejus ar istorines vietas.

  • Sporto renginiai – varžybos ir žaidimai, skatinantys aktyvų gyvenimo būdą.


🌍 Tarptautiniai projektai

Mokykla dalyvauja tarptautiniuose projektuose, tokiuose kaip „Erasmus+“. Tai suteikia galimybę mokytojams ir mokiniams keliauti, mokytis ir dalintis patirtimi su kitų šalių mokyklomis.


📅 Priėmimas į mokyklą

Norintys mokytis šioje mokykloje gali teikti prašymus:

  • Prašymų teikimo laikotarpis – nuo kovo 15 d. iki gegužės 27 d.

  • Daugiau informacijos – svetainės skiltyje „Mokinių priėmimas


📞 Kontaktai

 

Paskutinį kartą atnaujinta: 2026-04-15