Šio projekto tikslas buvo geriau supažindinti šeštokus su jų gyvenamojo mikrorajono gatvėmis, pavadintomis žymių žmonių vardais, bei tų žmonių nuopelnais. Taip pat mokiniai projekto metu turėjo progą dirbti grupelėmis ir aplankyti įvairius savo mikrorajono objektus bei susipažinti su jų įkūrimo istorija.

Manome ir tikimės, kad mokiniams šis grupinis darbas patiko, jie sužinojo daugiau apie savo gyvenamąjį mikrorajoną.

gatve1 gatve2 gatve3 gatve4gatve6 gatve5  

3a klasės projektas „Atverk vasarai savo spintą" sulaukė didžiulio pasisekimo. Projekto metu vaiikai aiškinosi, kaip derinti spalvas, mokėsi  derinti drabužius, kūrė drabužių derinius. Projekto pabaigoje mokiniai turėjo iš savo drabužių sukurti  derinį ir jį pademonstruoti klasės draugams. 
 Mokytoja Dalia Butvilienė
3a mados

 

  Šiemet, minint Gedulo ir vilties dieną, mūsų progimnazija prisijungė prie pilietinės iniciatyvos „Vilties aitvaras“.
  Aitvaras kaip simbolis žmonių sąmonėje turi teigiamą prasmę – jis, kaip ir žmonių svajonės, yra laisvas ir plazdenantis ore. Žmonės, kurie buvo ištremti, neteko visko: Tėvynės, namų, artimųjų, laisvės ir galimybės rinktis. Tačiau svajones, viltį galėjo turėti, neišsiduodami ir tvirtai saugodami savo širdyje.
Aitvaro simbolis yra sutinkamas lietuvių tautosakoje, apie aitvarus yra pasakų ir pasakėčių. Ruošiantis Gedulo ir vilties dienai, mokiniai susipažino ne tik su buvusių tremtinių ir politinių kalinių prisiminimais, bet skaitė Simono Stanevičiaus pasakėčią „Aitvarai“ ir analizavo, kokią prasmę žmogui turėjo aitvaras.
Pilietinės iniciatyvos tikslai:
• paskatinti mokinius domėtis Lietuvos gyventojų trėmimų istorija iš artimiausios aplinkos: paklausti apie tai tėvus, senelius, prosenelius bei tų įvykių liudininkus – buvusius tremtinius ir politinius kalinius;
• prisiminti mūsų šalies istoriją, žinoti ją ir tuo pagerbti buvusius tremtinius ir lagerių vargus patyrusius žmones.
Pilietinės iniciatyvos uždaviniai:
- paskatinti mokinius domėtis vykusiais trėmimais (kokie žmonės buvo tremiami, kodėl, kas ir kaip organizavo trėmimus ir t.t.);
- skaityti, analizuoti tremtinių, politinių kalinių atsiminimus;
- gaminti pilietinės iniciatyvos simbolį – aitvarą (daryti iš popieriaus ar kt. medžiagos arba piešti piešinius, kuriuose būtų aitvarai).
Kviečiame į virtualią mokinių gamintų aitvarų parodą.

Nuo birželio 1 – osios prasidėjusios projektinės veiklos dienos praturtino mokinių pažintinę veiklą įdomiais įspūdžiais. 7b kl. mokiniai turėjo galimybę įvairiais aspektais pažvelgti į Nilo reikšmę Egipto civilizacijoje. Jie domėjosi prie Nilo įsikūrusių gyvenviečių istorija, jų amatais, prekyba. Septintokai sužinojo, kas tai yra žydrasis ir baltasis Nilas, kuo ypatinga Nilo delta. Surinkę daug medžiagos apie Nilą, jie paruošė turistinės kelionės „Kruizas Nilo upe“ bukletus. Taip dirbti buvo naudinga ir smagu....

pandemijos2020 06