Rekomendacijos dėl COVID-19 prevencijos

COVID-19 ligos (koronaviruso infekcijos) prevencija ugdymo įstaigose.

 

 

Lapkričio mėnesį Kauno mokyklų logopedų ir specialiųjų pedagogų metodinis būrelis organizavo konkursą 3 – 6 klasių specialiųjų poreikių turintiems mokiniams „Mano pirmasis interviu“. Konkurso tikslas - ugdyti mokinių,  turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių,  kompetencijas, teikiančias galimybes mokiniams tapti aktyviais visuomenės nariais, padėti tenkinti pažinimo ir saviraiškos poreikius. Galimybę dalyvauti konkurse turėjo tik vienas geriausias progimnazijoje atliktas darbas. Mūsų progimnazijai atstovavo 4 klasės mokinė Jovita. Džiaugiamės mokinės pastangomis. Mokinę konkursui ruošė specialioji pedagogė Indrė Rimkė.

padeka2020 12 10

6a klasės mokinės dalyvavo Maironio lietuvių literatūros muziejaus organizuotame respublikiniame rašinių konkurse "Į kurį veikėją aš labiausiai panašus?", skirtame rašytojos Vytautės Žilinskaitės 90-mečiui. Nugalėtoja tapo KAMILĖ GRIGONYTĖ (jos mokytoja Auksė Pukinskienė). Paskaityti plačiau apie konkursą ir rasti rašinių apžvalgą galite čia 
http://maironiomuziejus.lt/lt/naujienos/rasiniu-konkurso-nugaletojai-2844

Kiekvienais metais Kauno tautinės kultūros centras (KTKC) organizuoja respublikinį projektą-konkursą „Giminės medis“, kuriame visada dalyvauja mūsų Kauno Martyno Mažvydo progimnazija. Šiemet projektas buvo skirta Pauliaus Galaunės 130-osioms metinėms ir Tautodailės metams. Organizatoriai pakvietė dalyvius keliauti į savo šeimos praeitį, tyrinėti giminės istorinį paveldą, tapti šeimos muziejininkais, įprasminant tautos istorinę ir kultūrinę atmintį, nes šeima – maža bendruomenė, valstybės istorijos pamatas.

Šiais metais projekte dalyvavo 86 mokiniai iš Kauno miesto ir rajono (Lapių, Garliavos, Čekiškės), Pasvalio, Ukmergės, Panevėžio rajono Upytės, Šiaulių rajono Kužių. Daugiausia vaikai domėjosi šeimoje saugomomis relikvijomis, senomis fotografijomis. Kategorijos „Šeimos relikvija ir fotografija“ konkursui  pateikti 44 kūrybiniai darbai – 39 mūsų progimnazijos.

Džiaugiamės ir didžiuojamės, kad 6a klasės mokinys LAURYNAS KULPAVIČIUS tapo I VIETOS nugalėtoju, o jo bendraklasė UGNĖ PLUKAITĖ pelnė Lietuvos bajorų kraštų susivienijimo padėką ir prizą. Laurynas papasakojo apie savo šeimos relikviją – senovinį rankų darbo lopšį, kuriame suposi ir tebesisupa visi giminės naujagimiai, o Ugnė aprašė savo šeimoje itin vertinamą knygą „Laisvė ateina iš Dievo apvaizdos“ (tai jos prosenelio atsiminimai apie 1940-1941 m. įvykius). Mokiniams padėjo lietuvių kalbos mokytoja Auksė Pukinskienė.

Visi projekte dalyvavę mokiniai apdovanoti padėkomis ir atminimo dovanėlėmis. Dėkojame organizatoriams už galimybę pakeliauti po giminės praeitį ir pažinti savo prosenelių istoriją.

Kviečiame apžiūrėti visus darbus virtualioje parodoje :

http://ktkc.lt/2020/11/25/virtuali-paroda-gimines-medis-2020/ .

Auksė Pukinskienė

Lapkričio mėnesį specialiųjų poreikių turintys mokiniai ruošė darbelius Ignalinos Česlovo Kudabos progimnazijos organizuotai kūrybinių darbų parodai „Stebuklingas figūrų pasaulis“. Parodos tikslas – ugdyti pradinių klasių mokinių, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių, kūrybinius gebėjimus, saviraišką. Ruošdami darbelius mokiniai pakartojo geometrinių figūrų pavadinimus, tobulino savo kūrybiškumą ir orientavimosi lape įgūdžius, ugdė smulkiąją motoriką piešiant, kerpant ir klijuojant geometrines figūras. Parodą aplankyti galite čia - https://prezi.com/p/xpt7pr6mn6sc/projektas-stebuklingas-figuru-pasaulis/ Mokinius parodai ruošė specialioji pedagogė INDRĖ RIMKĖ.

Lapkričio mėnesį specialiųjų poreikių turintys mokiniai ruošė darbus parodai „Aš – toks, Tu – kitoks ir pasaulis tampa spalvotas“. Parodos tikslas – minint Tarptautinę tolerancijos dieną (lapkričio 16 d.), surengti specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių sukurtų darbų parodą. Parodą jau antrus metus organizavo Vilkaviškio r. Kybartų „Rasos” mokykla. Mokinius parodai ruošė specialioji pedagogė Indrė Rimkė.