5 kl. mokiniai, laukdami Velykų šventės, gamino  velykinę pakuotę ir margino margučius labai neįprastu būdu – kūryboje naudojo kruopas, sagas, makaronus ir kt. Velykinę pakuotę gamino kiškio formos, nes jis yra Velykų simbolis. Velykų kiškis yra tarytum teisėjas, sprendžiantis, ar vaikai visus metus elgėsi gerai, ir dalinantis geriems vaikams saldumynus ar paliekantis pilną šventinių kiaušinių pintinę.
Eina kiškis takeliu
Su pintiniu krepšeliu.
O krepšelyje margučiai,
Duos kiškelis jų vaikučiams.

Kiekvienam dalins po vieną,
Kad Velykų šventės dieną
Būtų linksma ir smagu
Su kiškučio margučiu.(autorius nežinomas)
 
Dailės mokytoja Jūratė Januškevičiūtė-Varnagirė

Bevartant Tele2 nuotraukų knygą „Šimtmečio raidynas”, kurioje iš paukščio skrydžio užfiksuoti itin skirtingi gamtos bei žmogaus suformuoti vaizdai, primenantys lietuviškosios abėcėlės raides, kilo idėja su 6a klasės mokiniais iš Lietuvos vaizdų sudėti Martyno Mažvydo vardą, trumpai juos aprašyti ir pateikti skaidrėse. Kitais mokslo metais projektas bus tęsiamas.

Geografijos mokytoja O.Kaminskienė

Kovo 15 – 21 d. minint Pasaulinę Dauno sindromo dieną specialioji pedagogė Indrė Rimkė progimnazijos bendruomenę skatino mūvėti skirtingų porų kojinėmis bei pažadėjo aktyviausią klasę apdovanoti. Suskaičiavus rezultatus, paaiškėjo, kad žaismingiausiais pripažinti 5b klasės mokiniai bei jų auklėtoja Irena Kaklauskienė. Specialioji pedagogė nuoširdžiai dėkoja visiems išreiškusiems palaikymą Dauno sindromą turintiems asmenims bei kviečia pasidžiaugti progimnazijos aktyvumu - https://www.youtube.com/watch?v=WK-_eo1ZPJI .

Kaip ir kasmet, kovo mėnesį,  Kauno Martyno Mažvydo progimnazija prisijungia prie „Vaikų linijos“ organziuojamos iniciatyvos „Sąmoningumo didinimo mėnuo be patyčių“.

Šiemet mokyklos psichologė kartu su socialine pedagoge virtualioje erdvėje organizavo klasės valandėles apie internetines patyčias  6-ų ir 7-ų klasių mokiniams. Užsiėmimų metu buvo ugdomas mokinių gebėjimas prisiimti atsakomybę patyčių situacijose, mokoma kokiu būdu galima neprisidėti prie patyčių.

Bendradarbiaujant su Lietuvos Sveikatos Mokslų universitetu, 4-ų klasių mokiniams klasės valandėles apie pagalbą draugui, patiriančiam patyčias, vedė LSMU psichologijos kurso studentas Rokas Raslavičius.  Pradinukai sužinojo, ką išgyvena ne tik patyčias patiriantis, bet ir jas demonstruojantis vaikas. Dirbdami grupėse ieškojo efektyviausių būdų, kaip patys gali padėti patyčias patiriančiam draugui.

Draugystė, santykiais su bendraamžiais yra itin svarbūs vaikams. Nuoširdžiai dėkojame tėveliams ir mokytojams, kurie primena vaikams kaip svarbu priimti kiekvieną bendrakląsį, žaisti, kalbėtis, pastebėti ir paguosti. Tik veikdami išvien kuriame saugią mokyklą savo vaikams!

Kovo 24 d. 8a klasės mokiniai kartu su dailės ir chemijos mokytojomis dalyvavo virtualioje edukacijoje ,,Užfiksuota šviesa – chemija ir fotografija“, kurioje susipažino su cianotipija. Cianotipija – tai vienas iš pirmųjų fotografinio vaizdo gavimo būdų, atrastas 1842 m., kurio rezultatas – šviesiai arba tamsiai mėlynas atspaudas.  Mokiniai susipažino su trumpa fotografijos istorija ir pagrindiniais fotografijos išraiškos būdais. Stebėjo, kaip naudojant akvarelinį popierių, džiovintus augalus, įvairius smulkius daiktus ir chemines medžiagas gimsta fotograma.

Mokytojos Jūratė Januškevičiūtė-Varnagirė ir Dalia Česnavičienė