Šiais mokslo metais 3 a klasė vykdė projektą  „Mūsų gamta“. Rudenį rinkome medžiagą apie gyvūnus, juos aprašinėjo, ruošė pristatymus. Vykome į zoologijos sodą bei privatų ūkį.

   Pavasarį domėjomės Lietuvos vaistiniais augalais. Mokiniai rinko medžiagą apie pasirinktą augalą, su tėvelių pagalba ieškojo jo gamtoje ir pristatinėjo klasės draugams.

    Ši projektinė veikla labai sudomino vaikus ir padėjo įgyti daugiau žinių apie Lietuvos gamtą.

Mokinių pristatymai: Kiškis, Stumbas, viktorina apie gyvates.

 

Integruotas projektas "Moterys, kūrusios ir kuriančios valstybę (mokytoja Irena Kaklauskienė)

Kauno Martyno Mažvydo progimnazijos penktų-šeštų klasių mokiniai vykdė integruotą tikybos-etikos projektą „Mokinio dienoraštis“.

Šio dorinio ugdymo projekto tikslas - suformuoti savęs pažinimo bei vertinimo įgūdžius, įgyti aktyvų ir kūrybišką požiūrį sprendžiant iškilusias saviugdos problemas; ugdyti bendruomeniškumo ir socialinio aktyvumo gebėjimus; stiprinti bendravimą bei bendradarbiavimą tarp mokyklos ir šeimos.

Mokinai atliko kūrybines, savęs pažinimo užduotis, peržiūrėjo ir analizavo klasikinį režisieriaus Giedrio filmą „Gražuolė“, kuris pasakoja apie savęs pažinimo svarbą.

Baigiamoji užduotis – „Vertybių tyrimas“. Mokiniai, susipažino su sąvokomis „vertybė“ ir „gėrybė“, jas lygino. Vaikai apklausė artimiausius savo aplinkos žmones, prašydami jų įvardinti penkias svarbiausias vertybes. Apibendrinus rezultatus, kiekvienas mokinys išskyrė svarbiausią savo šeimos vertybių trejetą

Vertybės, kurias renkasi žmogus, kuria jo asmenybę, daro gyvenimą laimingesniu ir prasmingesniu.

dienoraštis2020 06

Kauno Martyno Mažvydo progimnazijos septintų-aštuntų klasių mokiniai vykdė integruotą tikybos-etikos projektą „Mūsų Kaunas – daug kultūrų, daug religijų“.

Šio dorinio ugdymo projekto tikslas - pagilinti žinias apie savo gimtąjį miestą, išanalizuoti ir suprasti religinės bei kultūrinės tolerancijos apraiškas kasdieniame gyvenime sukuriant ekskursijos po žymias Kauno religines bei kultūrine vietoves planą.

Mokinai atliko kūrybines, bendruomenės pažinimo užduotis. Pasirinkus Kauno mieste veikiančią bendruomenę, mokiniai surinko apie ją informaciją, pasitelkę fotografijos arba piešimos techniką iliustravo ją.

Baigiamoji užduotis - sukurti ekskursijos po Kauną planą - parengti popierinį arba virtualų pasiūlymą miesto svečiams, išryškinant pasirinktos bendruomenės svarbą miesto gyvenime.

Mokinių darbai: Andrius Jurkevičius 8cDeimantas Saročka 8aLukas Biržinis 7bDominyka Mylytė 7a

 

Pagaliau sugrįžome į stadioną! Nors saugaus atstumo taisyklių ir reikia laikytis, bet džiaugiamės galimybe pabūti gryname ore ir gyvai pabendrauti su draugais!