Lapkričio mėnesį specialiųjų poreikių turintys mokiniai ruošė darbus parodai „Aš – toks, Tu – kitoks ir pasaulis tampa spalvotas“. Parodos tikslas – minint Tarptautinę tolerancijos dieną (lapkričio 16 d.), surengti specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių sukurtų darbų parodą. Parodą jau antrus metus organizavo Vilkaviškio r. Kybartų „Rasos” mokykla. Mokinius parodai ruošė specialioji pedagogė Indrė Rimkė.

Spalio – lapkričio mėnesiais specialiųjų poreikių turintys mokiniai ruošė darbus kūrybinių darbų parodai „Rudens fantazija. Parodos tikslas – ugdyti vaikų aplinkos pažinimo ir meninę kompetencijas, siekiant galimybę patirti kūrybos džiaugsmą gaminant darbelius, dekoruojant objektus popieriaus lape iš gamtinės medžiagos. Mokinių darbai virto tikrais meno kūriniais. Kviečiame pasigrožėti Pasvalio „Riešuto“ mokyklos organizuota paroda: parodos adresas.  Specialiųjų poreikių turinčius mokinius ruošė specialioji pedagogė Indrė Rimkė

rudens2020 11

Spalio 29 d. Šiaulių universitete vyko respublikinė mokslinė-praktinė konferencija „Autizmas: pažinti, suprasti, padėti“, kurios metu vyko vaikų, turinčių autizmo spektro sutirkimų, virtualus piešinių konkursas-paroda „M

ano pasaulis“.  Konkurso-parodos tikslas – vaikų, turinčių autizmo spektro sutrikimų, meninės saviraiškos skatinimas. Parodai darbelį paruošė ir mūsų progimnazijos mokinė Patricija paskatinta specialiosios pedagogės Indrės Rimkės.

  

2020 metų Tolerancijos dienos idėja – Tolerancijos dėlionė. Dėlionės tema reiškia nedideles detales, kurias sujungus į vieną visumą, gauname piešinį ar paveikslą tam tikra tema. Šių metų temą padiktavo mintis, jog mūsų visuomenė – kaip dėlionė, sudaryta iš skirtingų gabalėlių, kurias sujungus gauname visos visuomenės paveikslą. Visuomenę sudaro skirtingi žmonės pagal amžių, lytį, socialinę padėtį, išsilavinimą, pažiūras, pomėgius, gyvenimo būdą ir t.t.
Ruošiantis tarptautinės Tolerancijos dienos minėjimui, su vyresnių klasių mokiniais aptarėme istorinius įvykius ir paanalizavome, kaip totalitarinėse valstybėse, tokiose, kaip nacistinėje Vokietijoje ar Sovietų Sąjungoje buvo nepriimtina, jog visuomenėje yra skirtingi žmonės. Tokioje visuomenėje neturėjo likti vietos tiems, kurie buvo kitokie ar jautėsi kitokiais. Per istorijos, etikos, pilietiškumo pagrindų, kalbų pamokas analizavome tolerancijos / netolerancijos temą: kaip netolerancija kitokiam gali tapti agresija.

Spalio mėnesį Vilniaus Verkių mokykla-daugiafunkcis centras organizavo respublikinį kūrybinį konkursą „Stebuklingų pasakų šalyje“. Konkurso tikslas – ugdyti didelių ir labai didelių specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių socialines-emocines kompetencijas žadinant vaizduotę ir kūrybiškumą. Konkurse dalyvavo ir mūsų progimnazijos specialiųjų ugdymosi poreikių turinys mokiniai. Švietimo pagalbos specialistės užsiėmimų metu mokiniai žiūrėjo muzikinę pasaką „Geltonų plytų kelias“, aptarė kilusias emocijas ir jausmus, matytus personažus, savo svajones bei atliko kūrybinį darbą, kurio metu dekoravo savo pagamintą plytą ar jų sieną. Mokinius ruošė specialioji pedagogė Indrė Rimkė. Pedagogė apdovanota padėkos raštu, o mokiniai lavinamosiomis priemonėmis.

padeka2020 11