„Tyrėjų nakties" renginių sąrašas.

Kūrybinis darbas „Virusai".

1a klasės mokiniai daug smagaus laiko praleido stebėdami bei atlikdami bandymus. AČIŪ Izabeles Lejos tėveliams. 
Pirmokėliai aiškinosi, kas slypi Lietuvos žemės gelmėse. Atlikę eksperimentus sužinojo, kad smėlis ir žvyras praleidžia vandenį ir yra natūralus gamtinis vandens valymo „įrenginys". Atlikdami bandymus aiškinosi molio savybes, guašu dekoravo molines lėkštes. Mokiniai tyrinėjo iš įvairių pasaulio kraštų atvežtus akmenis, grožėjosi jų spalvomis, aiškinosi savybes. Sužinojo, kas yra fosilijos. Naudodami modeliną ir kriaukles, patys darė atspaudus - fosilijas. 
Planuojant ir organizuojant veiklą geranoriškai bendradarbiavo mama Dileta.
 

Rugsėjo 25 d. 2a, 2b, 2c klasių mokiniai dalyvavo projekte „Tyrėjų naktis":
1. Stebėjo mokomąjį filmą „Aplinkos poveikis žmogaus sveikatai". Suprato, kad žmogus yra gamtos dalelė ir negali nedalyvauti gamtoje vykstančiuose pokyčiuose. Nutarė saugoti gamtą, jos neteršti.
2. Atliko bandymą su kiaušiniu ir vandeniu, panaudojo druską. Padarė išvadą: kodėl viename vandenyje kiaušinis plūduriavo, o kitame - paskendo.
3.Padarė medžio žievės „atspaudą", aplikavo medžius ant tapeto.
Mokytojos: Ženeta Miladauskienė, Zita Kuncevičienė, Aušrelė Baranauskienė.

3b klasės mokiniai ir mokytoja noriai dalyvauja tradiciniame rugsėjo mėnesio renginyje "Tyrėjų naktis". Šiais metais mūsų eksperimentas - „Paslaptingas citrinų raštas". Perpjauname citriną per pusę ir į stiklinę išspaudžiame sultis. Pamirkę teptuką į sultis, užrašome paslaptingą užrašą „Tyrėjų naktis". Užrašą išdžioviname, kelis sykius kitą popieriaus pusę palyginame labai karštu lygintuvu.Tuomet popierių palaikome virš žvakės liepsnos. Įrašas paruduoja ir pasidaro ryškus- lengvai įskaitomas. Eksperimento paaiškinimas: dėl citrinų sulčių cheminio poveikio popierius virsta medžiaga, panašia į celofaną. O kadangi jo degimo temperatūra yra žemesnė negu popieriaus, parašytos vietos apsvyla.

Kitą užsiėmimą vedė 3a klasės mokinio mama Indrė. Mokiniai dalyvavo eterinių aliejų kvapų magijoje. Sužinojo eterinių aliejų gamybos istoriją, įvairius panaudojimo būdus. Nuostabiais kvapais prisipildė visa klasė. Mokiniai uostė eterinius aliejus, po lašelį mirkė popieriaus juosteles.
Šis kvapus užsiėmimas visiems labai patiko!

3c klasės mokiniai užsiėmime „Teleskopas ir augalai".

4a ir 4b klasės vyko į VDU Botanikos sodą. Mokiniai dalyvavo ekskursijoje ir edukacijose „Skysčių pyragas" ir „Prieskonių  pasaulyje. Skonis ir kvapas". Edukacijose „Skysčių pyragas" mokiniai atliko bandymus su skysčiais, sužinojo, kad skiriasi jų tankis, sluoksniavo skirtingus skysčius.
Edukacijoje „Prieskonių  pasaulyje. Skonis ir kvapas"  susipažino su prieskoniniais augalais, jų savybėmis ir patys pasigamino prieskoninę druską.
Ekskursijos metu sužinojo, kokie reti augalai auga botanikos sode, aiškinosi kaip išvedamos naujos augalų rūšys, aplankė oranžeriją.

4c klasės mokiniai susipažino su kvapų pasauliu. Išbandė įvairius eterinius aliejus. Žiūrėjo ir aptarė filmą apie kvapus ir jų svarbą žmonių pasaulyje.

5b klasės mokiniai drauge su auklėtoja Irena Kaklauskiene ir tikybos mokytoja Elena Antanavičiene Vaikų literatūros muziejuje sekė paskui pasakų personažus. Persirengę veikėjų:  laumės ir raganos, ledo karalienės ir žiogo muzikanto, musės Zyzės ir sraigės, Birutės, Kęstučio ir Vytauto, varlės Legarijos, kiškio Kadrilio, pingvino Tvino, šunelio Kuto ir kitų, kostiumais mokiniai skaitė kūrinio ištrauką, bandė kurti personažo charakterį, imituodami jo balsą, judesius. Taip jie linksmai ir žaismingai susipažino su K. Sajos „Jei nutrauksim sliekui koją“, M. Vainilaičio „Bruknelės“, V. Žilinskaitės „Roboto ir peteliškės“, „Kelionės į Tandadriką“, „Tik niekam nesakyk“, „Ledinės fėjos“, A. Liobytės „Pasakos apie narsią Vilniaus mergelę ir galvažudį žaliabarzdį“, V. Tamulaičio „Svirplio muzikanto kelionių“ ir kitų puikių kūrinių veikėjais. Mokiniai turėjo puikią progą prisiminti skaitytas knygas ar įsidėmėti vertas perskaitymo.

Šeštokai Kauno miesto muziejuje.

7a klasės mokiniai ieškojo geometrinių figūrų senamiesčio architektūroje. 

Su 7b klase lankėmės Kauno apskrities viešojoje bibliotekoje, kur dalyvavome edukacinėse dirbtuvėse „Popieriaus restauravimas". Vaikai išgirdo pasakojimą apie tai, iš ko senovėje buvo gaminamos knygos, kaip jas saugodavo ir apžiūrėjo retų knygų restauravimo pavyzdžius. Mokiniai taip pat turėjo galimybę patys pabandyti restauruoti pažeistus knygų lapus ir įsitikino, koks tai sudėtingas ir kruopštumo reikalaujantis darbas. 

8a ir 8c klasių mokiniai toliau nuosekliai gilinosi į dar 5 klasėje  pradėtą  nagrinėti temą – „Kauno vietos, susijusios su Holokausto aukų įamžinimu“. Jie pasidalijo į dvi grupeles. Viena vyko į 4 – ąjį fortą, kur 1941 m. buvo nužudyta 4000 žydų. Mokiniai pamatė Kauno tvirtovę ir jos įrengimus, kareivines, vaikščiojo klaidžiais požemiais, stebėjo juose gyvenančius šikšnosparnius. Prie paminklo žydų tautos atminimui jie sustojo tylos minutei
Kitos grupelės kelias vedė į senamiestį, kur mokiniai aplankė skulptūrinę kompoziciją, skirtą 19 a. žydų rašytojui A.Mapu. Prie žydų Sinagogos esančioje Kiemo galerijoje moksleiviai rado daug žydų atminties  ženklų: čia šiuolaikinių dailininkų įspūdingai pavaizduoti kadaise gyvenę ir savo ryškius pėdsakus Kaune palikę žmonės. Mokiniai savo gimtam mieste atrado daug naujo....